Dove siamo:

Buteghe San Giorgio di Nogaro (UD) Piazza XXV Aprile telefono:3392358778 mail: ass.buteghe@gmail.com
info: 3395242116 csedran@alice.it

giovedì 28 luglio 2011

 
imageimage


COMUNICATO STAMPA


Ai 30 di lui 2011 – “Viva Onde Furlane Show” a Muzane. Si presente il cd dai LUNA E UN QUARTO, vincidôrs de ultime edizion dal Premi Friûl
De colaborazion fra i comuns di Muzane, Cjarlins, Palaçûl e Prissinins e cul sostegn de Provincie di Udin, e nas ogni an “Estât, aghis e storiis”, une rassegne estive che e da vite a lis placis de Basse furlane cun teatris al viert, cine, musiche e altris events culturâi.
Chest an, su iniziative dal Assessorât ae Culture dal comun di Muzane, la rassegne e je stade insiorade di une serade intitulade “VIVA ONDE FURLANE SHOW”, une fieste in musiche a sostegn de storiche emitent “RADIO ONDE FURLANE”, che e à scugnût diminuî la sô ativitât par vie dai tais ai contribûts fats a livel regjonâl.
Il spirt di chest apuntament al è chel di manifestâ l’afiet e la solidarietât de comunitât di Muzane a une emitent radiofoniche che di plui di trente agns e lavore pe promozion de lenghe furlane in mût simpri inovatîf e atent a lis tematichis e ai lengaçs de atualitât.
Te serade a sunaran il ghitarist VANIA ZOCCARATO, lis bands muzanesis STRANGERS, LE OMBRE e i vincidôrs de ultime edizion dal “Premi Friûl” LUNA E UN QUARTO, che e presentaran al public il lôr prin disc “BASSE PRESSION”. Ispirât ai paisaçs naturâi e umans de Basse furlane, il cd al è un viaç acustic tal “Delta” dal Friûl che al misclice gjenars difarents: cjançon di autôr, folk, blues, gipsy, tex mex e afro.
L’event si sierarà cu la assegnazion, al miôr musicist de serade, de 1e targhe “Zaramella”, un ricognossiment dedeât ae memorie dal musicist muzanês Andrea Zaramella.

L’apuntament al è ai 30 di lui a lis 21 a Muzane, alì dal tendon de aree “Cjarandone” (via Maggiore). La jentrade e je libare.

**************

30 luglio 2011 – “Viva Onde Furlane Show” a Muzzana. Si presenta il cd dei LUNA E UN QUARTO, vincitori del’ultima edizione del Premi Friûl-
Dalla collaborazione tra i comuni di Muzzana del Turgnano, Carlino, Palazzolo dello Stella e Precenicco e con il sostegno della Provincia di Udine, nasce ogni anno “Estât, aghis e storiis”, una rassegna estiva che anima le piazze della Bassa friulana con teatri all’aperto, cinema, musica e altri eventi culturali.
Quest’anno, su iniziativa dell’Assessorato alla Cultura del comune di Muzzana del Turgnano, la rassegna è stata arricchita da una serata dal titolo “VIVA ONDE FURLANE SHOW”, una festa in musica a sostegno della storica emittente “RADIO ONDE FURLANE”, la cui attività è stata messa seriamente a rischio dai tagli ai contributi operati a livello regionale.
Lo spirito di questo appuntamento è quello di manifestare l’affetto e la solidarietà della comunità di Muzzana ad un emittente radiofonica che da più di trent’anni opera per la promozione della lingua friulana con un approccio sempre innovativo e sempre attento alle tematiche ed ai linguaggi dell’attualità.
Durante la serata si esibiranno il chitarrista VANIA ZOCCARATO, le band muzzanesi STRANGERS, LE OMBRE ed i vincitori dell’ultima edizione del “Premi Friûl” LUNA E UN QUARTO, che per l’occasione presenteranno al pubblico il loro primo disco “BASSE PRESSION”. Ispirato dai paesaggi naturali e umani della Bassa friulana, il cd è un viaggio acustico nel “Delta” del Friuli che incontra varie generi: canzone d’autore, folk, blues, gipsy, tex mex e afro.
L’evento si concluderà con l’assegnazione, al miglior musicista della serata, della 1° targa Zaramella, un premio dedicato alla memoria del musicista muzzanese Andrea Zaramella, prematuramente scomparso.

L’appuntamento è per il 30 luglio alle ore 21 a Muzzana del Turgnano presso il tendone dell’area “Chiarandone” (via Maggiore). L’ingresso è libero.

Link utili:

Facebook: Luna e un quarto

Nessun commento: